3 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Людзям цікавыя рашэнні, прынятыя дзяржаўнымі органамі, з пункту гледжання таго, як іх жыццё будзе мяняцца да лепшага, і тут вельмі важна адзначыць менавіта сцепку паміж прэс-службамі афіцыйных дзяржаўных органаў і сродкамі масавай інфармацыі. Пра гэта заявіў першы намеснік кіраўніка Адміністрацыі Прэзідэнта Уладзімір Перцаў падчас семінара-нарады для адказных за работу са сродкамі масавай інфармацыі «Актуальныя пытанні стратэгічных камунікацый і сітуацыйнага рэагавання», перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Нарада праходзіць у пашыраным складзе з прадстаўнікамі ўсіх галінаў улады і працягвае цыкл сустрэч па аналізе і ўдасканаленні інфармацыйнай работы, стратэгічных камунікацый і ўзаемадзеяння дзяржаўных органаў.
«Увогуле пасылы да прэс-сакратароў і адказных за работу са сродкамі масавай інфармацыі дзяржаўных органаў і арганізацый у нас заўсёды прыкладна аднолькавыя. Адзінае, за апошнія два гады амаль на 50% змяніўся склад прэс-сакратароў, таму мы пагаворым пра тыя напрацоўкі, якія ўжо дастаткова паспяхова рэалізуюцца. У канчатковым выніку вы — сродкі масавай інфармацыі — як ніхто разумееце, што сучаснага гледача і чытача ўжо не прыцягнуць нецікавымі прэс-рэлізамі (адбылося, здарылася, уручылі і гэтак далей). Людзям цікавыя рашэнні, прынятыя дзяржаўнымі органамі, з пункту гледжання таго, як іх жыццё будзе мяняцца да лепшага. І тут вельмі важна адзначыць менавіта сцепку паміж прэс-службамі афіцыйных дзяржаўных органаў і сродкамі масавай інфармацыі», — сказаў Уладзімір Перцаў.
Як адзначыў першы намеснік кіраўніка Адміністрацыі Прэзідэнта, паколькі медыйны кірунак актыўна развіваецца, удзельнікам гэтага працэсу неабходна пастаянна ўдасканальваць свае кампетэнцыі і навыкі. Уладзімір Перцаў звярнуў увагу, што дзяржаўныя СМІ чакаюць ад міністэрстваў і ведамстваў тэмы, якія ў далейшым будуць развівацца сітуацыйна і дакладна.
«Гэта не павінна быць выпадковым, асабліва па пытаннях, якія з году ў год прагназуюцца і могуць выклікаць рэзананс у грамадстве, напрыклад, уступная кампанія, жніво, падрыхтоўка дзяцей да школы, ацяпляльны сезон, чэргі ў паліклінікі ў пік сэзоннай захворвальнасці, прыезд маладых спецыялістаў на першае рабочае месца, вытворчы цыкл на буйных прадпрыемствах і іншыя. Актуальную тэматыку трэба апрацоўваць комплексна і з пункту гледжання звычайных людзей», — дадаў ён.
У якасці пазітыўных прыкладаў, калі крэатыўным, пазнавальным кантэнтам задаюць трэнд дзяржаўныя органы, першы намеснік кіраўніка Адміністрацыі Прэзідэнта адзначыў МНС, Дзяржаўны памежны камітэт, Мінлесгас, Мінспорт, «Белгаспіщапрам», «Белнефтэхім».
«Усім дзяржаўным органам неабходна забяспечыць прысутнасць у найбольш папулярных у насельніцтва сацыяльных сетках, асабліва ў TikTok. Сучасны прэс-сакратар — гэта стратэг камунікацый, ключавое звяно ў фарміраванні пазітыўнага іміджу галіны і дзяржавы, эсэмэмшчык і піяршчык, вартавы свайго сегмента інфармацыйнага прасторы і нацыянальных інтарэсаў. Усе, хто знаходзіцца тут, фармуюць не толькі вобраз свайго дзяржаўнага органа ці галіны, але і ўвогуле фарміруюць у насельніцтва нашай краіны вобраз дзяржаўнай улады», — рэзюмаваў Уладзімір Перцаў.
Прэс-сакратар МНС Яўген Бараноўскі падкрэсліў, што першачарговая задача кожнай прэс-службы — у першую чаргу прасоўваць палітыку дзяржавы ў інфармацыйнай прасторы, растлумачыць важныя рашэнні, якія прымаюцца як мясцовымі органамі ўлады, так і рэспубліканскімі. «Дзяржавай сёння робіцца каласальны фронт працы, і грамадскасць павінна пра гэта ведаць. Таму праводзяцца адпаведныя семінары, дзе мы абмяркоўваем сучасныя інструменты прасоўвання інфармацыі, такія як новыя медыя і, безумоўна, канвергенцыйныя сродкі масавай інфармацыі, каб больш эфектыўна даносіць палітыку краіны па розных кірунках», — канстатаваў ён.